6 Ağustos 2011 Cumartesi

O Ses Türkiye Elemeleri Hakkında

www.tips-fb.com
Bu yazımda O Ses Türkiye hakkında tüm merak edilenleri cevabını vereceğim arkadaşlar.

Bir çok kişi web sayfalarında aramalarda bulunmuş bazı merakları oluşmuş ve cevaplayan kimse olmamış ama velakin ben bunların cevaplarını sizlerle paylaşıyorum.

Ayrıca bu paylaştığım yazılar tamamen o ses türkiye resmi temsilcisinin birebir sözleridir.

06/08/2011 tarihinden itibaren merak edilenler

Soru 1 ) Bir çok arkadaş O Ses Türkiye Antalya ve İzmir Elemeleri tekrar olacakmı diye soruyor bunu cevabını sizlerle paylaşıyorum.

O Ses Türkiye yetkilisinin konuşmasında 6 temmuz 2011 tarihinden itibaren izmir ve antalyada tekrar bir elemenin şu anda söz konusu olmadığını ileriki günlerde bir süpriz olursa ancak ozaman izmir ve antalya elemelerinin olabileceğini söylüyor. Ama sizin yerinizde olsam sayfamızda hangi şehirde eleme var ona bakar ve o şehire giderdim.

Soru 2 ) O Ses Türkiye de elemelere katılmadan Başvuru formunu doldurdum ne yapmam gerekiyor diye sorular sormuş arkadaşlar.

Bu sorunun cevabını ise size şöyle veriyorum o ses türkiyeye başvurunuz kabul edilir ise siz başvuru formunda bıraktığınız telefon numarası ile sizlere ulaşacaklar ve diğer konu ise başvuru formu doldurmadanda etkinlik yeri neresi ise şu anda ankarada elemeler var direk elemelere form doldurmadan katılabilirsiniz.

Soru 3 ) O Ses Türkiye elemelerine katıldım eleme sonuçlarını ne zaman alabilirim diye sormuş bazı arkadaşlar ?

Öncelikle cevap olarak şunu belirteyim ki o ses türkiye elemelerine giren arkadaşlar sonuçlarını bir internet sitesinden yada mail aracılığı ile ulaşım olmayacaklar. Elemelerden tam not alarak başarı gösteren arkadaşlar Eylül ayının ortasına doğru bıraktıkları cep telefonu numarasına ulaşılarak o ses türkiye yarışmasına katılmaya hak kazandınız sözcüğü ile sizleri mutlu edecek. o ses türkiye eleme sonuçları

Soru 4)  O Ses Türkiye İstanbul Elemeleri tekrar olacakmı diye bir çok soru gördüm ve bunu cevaplıyorum.

O Ses Türkiye yetkilisinin dün yani 5 temmuz 2011 günü verdiği cevaba göre istanbul elemeleri devam edecek...