18 Ekim 2011 Salı

O Ses Türkiye Hülya Avşarın Ekibi ( 2.Hafta )

www.tips-fb.com
O Ses Türkiye Hülya Avşar Ekibi


Aslında Hülya Avşar O Ses Türkiyenin en bilgili müzisyeni en bilgili jürisi fakat yarışmaya katılan yarışmacıların çoğu genç olduğu için Hülya Avşarı seçmek yerine en iyi sesler Hadise, Mustafa Sandal ve Murat boz 'a gidiyor çünkü genç jürilere daha çok güveniyorlar.Benim derdimden de sesimden de ancak genç bir jüri üyesi anlar gözü ile bakıyorlar. Aslında bana göre yanlış yapıyorlar.Şöyle düşünelim benim sesi çok güzel olsa fizik olarak sahneye de yakışsam 1. olarak Hadise, Murat Boz ve Mustafa Sandalı seçerim doğrumu evet... Fakat bütün sesi güzel insanların bu 3 jüriyi seçtiğini düşünürsek bu genç jüri üyelerinin sayıca fazla güzel sesli yarışmacıları olarak ekibi olacak. Bu sefer bunların çalıştırması çok güç olacak... Benim fikrim ise evet heyecan verici olarak görünmüyor kabul ediyorum fakat hülya avşarı seçerdim. Çünkü buna gelen sesi mükemmek kişilerin sayısı çok az olacağı için en iyi ses benimki olduğunu düşünsem kesinlikle hülya avşar derdim. Çünkü ekipte güzel sesli yarışmacı sayısı az olduğu için hülya avşar sana daha fazla vakit ayırıp daha fazla seni çalıştırma fırsatı bulacaktır. 


O Ses Türkiye 3 Bölüm 'de Hülya Avşara başarılar dilerim...


ilk Haftaki bölümünde Barış Ekmen, dilan elçi, esra yaman ve neylan serhat 'ı seçen Hülya Avşar 2. Hafta ekibine ise Özde Bade Derinöz, Merve Mete ve Pelin Kirim 'i seçerek yarışmacı sayısını 7'ye çıkarttı...


O Ses Türkiye Hülya Avşarın ekibi (2 Hafta)

Özde Bade Derinöz '' Haydi Gel Benimle Ol''



O Ses Türkiye Merve Mete ''Seni İstiyorum''



O Ses Türkiye Pelin Kirim ''Delikanlım''