9 Ekim 2011 Pazar

O Ses Türkiye : Murat Boz Röportajı

www.tips-fb.com
O Ses Türkiye ilk bölümünün çekilmesinin ardından 2 bölüm çekimleri yaklaşırken murat boz 'un o ses türkiye hakkındaki röportajlarını paylaşıyorum sizinle.


M: Hayırlısı olsun diyelim. Teklif sana nasıl geldi Acun’dan biraz bahseder misin?

Murat Boz: Teklif iki ay önceydi. Burcu Esmersoy’ un programında ilk konuk Acundu ikinci konuk bendim sıramı bekliyordum Acun’un programı bitti ben stüdyoya girdim Acunla merhabalaştım ayaküstü sohbet ettik müthiş bir proje var dedi. O Ses Türkiye diye yarışma programı yapıyorum senin jüri olmanı çok isterim dedi yarın seni arayacağım dedi. Ertesi gün aradı sonra buraya geldik ve kabul ettim.

ÇOK İDDİALIYIZ


M: Hülya hanımla da konuştuk bugüne kadar çok ses yarışması yapıldı ama bu biraz daha farklı bir konsept olacak dedi yarışmadan çıkan kişi silip gitmeyecek dedi sen katılıyor musun buna?


Murat Boz: Kesinlikle. Bugüne kadar böyle bir jüri oluşturulmadı yani bu jüri varsa eğer bu programda Acun zaten bambaşka bir televizyoncu programcı . Bu programdan çıkacak kişide en az bizler kadar başarılı olacağını düşünüyorum.

Bizde zaten Hülya, Hadise ve Mustafa kişiye veya kişilere bilmiyoruz belki bizde çok hoşlanır çok severiz çok beğeniriz bir şeyler yapabiliriz. Elimizden geldiğince full desteğiz kazanacak kişiye ama dediğim gibi jüri zaten belli çıkacak sonuçta belli çok iddialıyız ve hiçbir yarışmaya benzemeyecek bu yarışma bu yarışma Türkiye’nin en önemli ses yarışmalarından biri olacak en tepeye oturacak o kadar eminiz.



M: İnanılmaz bir fan kitlen var. Fanlarınla kontağa geçebileceğin başka bir platform oluyor mu Sosyal Medya  dışında?

Murat Boz:  Konserler. En önemlisi konser tabi ki.





Haber ile ilgili metin girin!.


HAYRANLARIM FARKLI BİR YÖNÜMÜ GÖRECEK



M: Bu programda onlarla buluşmanı sağlayacak en önemli programlardan biri olacak diye düşünüyorum?



Murat Boz:  Tabi ki onlarla iletişime geçeceğiz programda da onlarda benim farklı bir yönümü görecekler çünkü ben daha önce hiçbir televizyon programına bu tarz yarışma programını zaten kabul etmiyordum.  Daha evvel bir dans yarışmasında jüriliğim vardı ama o müzikle dolaylı olarak alakalı bir şey direk sesle ilgili yarışma programı değildi. Bu direk benimle alakalı bir şey farklı yönümü görecekler farklı bir Murat Boz görecekler.


Aslında farklı demeyelim günlük hayattaki Murat Boza biraz daha yakın bir Murat Boz göreceklerini garanti ediyorum.  Bu yarışmada farklı bir mecra olacak sevenlerimle buluşmak için enteresan olacak bakalım nasıl karşılayacaklar.


KISKANÇLIK OLAMAZ



M: Bu yarışmadan çıkacak birini kıskanır mısınız?  Kazanan yarışmacıyla düet veya ortak çalışma yapar mı?



Murat Boz:  Böyle bir derdi olsa buradaki jürinin biz sonuçta her birimiz ayrı ayrı kariyerinde belli noktalara gelmiş bir insanlarınız ve bizim derdimiz bu saatten sonra artık o beni geçmesin değil. Biz başka bir yerdeyiz yani şöyle söyleyeyim bizim çıkartacağımız isimlerin derdi bizle değil bize yetişmek isteyen insanların önce bizim buradan çıkartacağımız ismi geçmesi gerekir. O derece başarılı bir isim çıkartacağız yani bizim beni geçer mi geçmez mi gibi muhabbetlerle işimiz yok. Burada biz ses arıyoruz o sesi bulup Türk haklına ve müzik endüstrisine kazandıracağız ve herkes o sesi takip edecek. Kıskançlık falan olamaz zaten öyle bir şey olsa bu yarışmaya katılmayız yani hepimiz kariyerinde bir yerlere gelmiş insanlarız o yüzden öyle dertlerimiz yok en azından benim yok şahsen.



Haber ile ilgili metin girin!.



TÜRKİYE’NİN EN İYİ JÜRİSİYİZ



M: Şu ana kadar Türkiye’nin yapılmış en iyi jürisi diyebilir miyiz?


Murat Boz:  Kesinlikle. Bu kadar başarılı isimleri bir araya getirmek Acunun marifeti ve en farklı program olacak jüri açısından da yarışmanın konseptini geçiyorum çünkü yarışma zaten çok farklı bir konsept  Türkiye’de daha önce hiç uygulanmamış bir konsept  burada biz yarışmacıları görmüyoruz  sadece seslerini değerlendiriyoruz.


Diğer yarışmalarda yarışmacıyı görebilme şansın vardı ona göre değerlendirmede yapabiliyordun ama burada sadece ve sadece müzik ve yarışmacının performansı değerlendiriliyor. Bu anlamda da Türkiye’de farklı olması açısından programın gideceği yer ve jürinin renkli olması bu programı vazgeçilmezler arasına sokacaktır diye düşünüyorum.


M: Sen Kolay kolay bir projeye evet demiyorsun çok seçicisin bu konularda gözlemlediğim kadarıyla Acun’un senin aklını çelmesinde ki en büyük sebeplerden biri nedir sence?


Murat Boz:  Projeye inanmasam olmazdı. Daha önceki yarışmalardan çıkan isimler, sesler esameleri okunmuyor artık bu iyi bir şey değil kötü bir şey ama ben ikna oldum yani bu yarışmadan çıkacak birinci veya finale kalan isimlerin Türkiye’de önemli işler yapacağına inanıyorum.


Hem bu hem de Acun olması hem diğer değerli jüri arkadaşlarımızın kaliteleri beni ikna etti çokta düşünmedim açıkçası yarışmanın konsepti de beni çok kendine çekti. İlk defa böyle bir yarışma şekli ile karşılaştım.


Daha öncekilerde yarışmacıyı görüyorsun kilo mu versen, kıyafetin yakışmamış, saçın rengi şöyle mi olsa falan gibi yorumlar oluyordu hâlbuki ses yarışması bu o yüzden bu anlamda direk müzikle doğru orantılı olduğu için direk hedefe kitlendiğimiz için bu yarışma çok orijinal.



Haber ile ilgili metin girin!.



HÜLYA’NIN BENDEN ÇEKECEĞİ VAR

M: İlk gün Hülya Avşar’la aranızda diyaloglar vardı.



Murat Boz:  Hülya’nın benden çekeceği var. Öyle çok güzel çekişmeler falan yok. Hülya kendi kendine bir şeyler yapıyor kendini çekiştiriyor yani. Hülyanın bu yarışmada benimle yarışması mümkün değil. Hülya çekişiyor ama kendi kendine bir şeyler yapıyor. Benle yarışması imkansız bu yarışmada. Bu yarışmanın birincisi benim takımımdan çıkacak.


M: Bu çok iddialı oldu

Murat Boz: İddialı tabi ki iddialı olmasak bu yarışmaya girmezdik zaten.  Akıntıya karşı kürek çekiyor.  Hülya ardından da Hadise ve Mustafa yüzmeye çalışıyorlar. Hülyanın kayığına tutunmaya çalışıyorlar. Yarışma açısından söylüyorum tabi ki.

M: Son bir mesajın var mı?

Murat Boz:  Fazla uğraşmasınlar Hülya, Hadise ve Mustafa rahat olsunlar işi bana bıraksınlar gerisini ben halledeceğim zaten

M: Bu Messi ve diğerlerine mi benziyor? Murat Boz ve diğerleri mi olacak?

Murat Boz:  Tabi ki yani. Bu yarışmada öyle maalesef gerçekten hiç şansları yok ya yarışmanın konseptini de izleyince tamam anladım da şimdi ne yapacak onlar falan dedim ben varken.

M: Çok güzel tatlı atışmayı finalle yapalım

Murat Boz: Tatlı mı acı mı onu ben bilemem artık


Haber ile ilgili metin girin!.


M: İnsanlarla çok iyi bir diyaloğun var Katıldığın programlarda konserlerde derdini çok iyi anlatabiliyorsun magazin basını ve insanlarla polemik içinde değilsin Murat Boz bunu nasıl koruyor?


Murat Boz:  Ben hayatım boyunca oynamadım öyle koruyorum. kendimi ve kendi iç dünyamı koruyorum. Özel bir şey yapmıyorum acaba şunu öyle mi yapsam demiyorum olduğum gibi yaşıyorum o da karşı tarafa öyle yansıyor. Murat Boz programda da aynı her yerde aynı sahnede biraz değişiyorum şuanda ki halimden daha da rahat hissediyorum konserlerde. Program güzel olacak.

Alıntıdır : http://www.acunn.com